PRÀCTICA DE GOOGLE DOCS
Aquesta eina és un conjunt de productes que et permet crear diferents tipus de documents, treballar amb altres usuaris en temps real i emmagatzemar documents i altres arxius.
L'objectiu d'aquesta assignatura es que "utilitze el Google Docs per poder traure-li el màxim profit.
El que es pot fer en la nostra llista de documents:
- Crear documents de Google Docs, full de càlcul, altres tipus d'arxius i col·leccions.
- Pujar, administrar i emmagatzemar arxius i carpetes.
- Compartir documents.
- Obtenir una vista prèvia dels teus documents, abans de compartir-los.
- Veure imatges i viseos putjats a la teua llista de documents.
- Cercar elements per nom, tipus i configuració de visibilitat.
A l'opció crear, li toquem i comencem a fer un document, per exemple agafant totes les notes de classe.
Tots els documentes que fem al Google Docs, es fan de la mateixa forma que qualsevol altre tipus de programa.
Després d'haver agafat tots els apunts de classe, per que puga veure el professor el document adjunt, s'haurà d'agafar el noste enllaç, i adjuntar al correu del professor, que en aquesta cas és: dcyade@gmail.com.
Una altra opció, seria per crear un power point, també tocarem a l'opció crear, i ticarem a presentació i ahí mateix ens apareixerà el format de power point.
Per a enrriquir el nostre bloc, farem clic a l'opció publicar - inserix i ahí mateix ens apareixerà l'enllaç que enviarem al mestre.
Ara farem clic a l'opció formulari, anem a posar text del paràgraf. Al posar qualsevol pregunta, deixarem un espai lliure per tal que puguen contestar.
Una altra opció, full de càlcul.
Ens anem a inici, trobarem una icona, fem clic i veurem fitxers on trobarem els nostres documents i així podem agafar allò que siga útil.
Ací adjunte un vídeo on explica cada pas molt clar:
Ací adjunte un vídeo on explica cada pas molt clar:
No hay comentarios:
Publicar un comentario